Нова українська школа. Сприяння прогресу вчителя з використанням інноваційного досвіду розвитку дитячих компетенцій
20 – 24 вересня, колектив КЗ КОР «Київська обласна бібліотека для юнацтва» прийняли участь в циклі онлайн семінарів «Нова українська школа. Сприяння прогресу вчителя з використанням інноваційного досвіду розвитку дитячих компетенцій», ініційованих Державною бібліотекою України для юнацтва, видавництвом «Балтія-Друк», публічною бібліотекою м. Анікщяй, філіалом публічної бібліотеки м. Анікщяй «Дворик історій» (інтерактивний музей – навчальний простір для дітей і сім’ї).
Програма семінарів включала:
- Презентацію проекту «Нова українська школа. Сприяння прогресу вчителя з використанням інноваційного досвіду розвитку дитячих компетенцій», його цілей і мети.
- Презентацію публічної бібліотеки м. Анікщяй. Та ряд навчальних семінарів філіалу публічної бібліотеки м. Анікщяй «Дворик історій», а саме: “Як пізнання свого краю формує громадянські компетенції дітей. Культура та традиції регіону в європейському контексті”; “Як пізнання свого краю формує громадянські компетенції дітей. Культура та традиції регіону в європейському контексті”; “Використання нетрадиційних просторів для прогресу кожного учня”. Презентація едукації “Пригоди продовжуються”.
- Семінар «Виховання громадянськості : традиція та можливості майбутнього.» Використання електронного видання «Україна – європейська держава» для навчання та виховання компетенцій дітей.
- Презентація едукації відділу дитячої літератури публічної бібліотеки м. Анікщяй. «Розвиток громадянськості та соціальних компетенцій на основі народної культури та національної спадщини «Казки печі»».
Міжнародний онлайн захід проходив за підтримки Посольства Литовської республіки в Україні. Участь у семінарах прийняли вчителі та бібліотекарі з міст та областей Донецька, Луганська, Херсону, Харькова, Одеси, Миколаєва, Кропивницького, Дніпра і Києва.
Дякуємо організатором за надану можливість, прийняти участь в семінарі, і ознайомитися з Литовським досвідом. Надіємося на подальшу співпрацю.